L Ö R D A G
Tacksamt att ha lättroade barn när man själv är trött..! 

Vet ni, jag har börjat jobba :) Jag har hoppat på ett semestervikariat på Vrinnevisjukhuset- Avd.8 (GAVA) 

Har haft lite intro (5dagar) i slutet av maj och början av juni och nu började jag som undersköterska i måndags. Imorgon har jag mitt 5:e pass för den här veckan. 

Det är superkul men MYCKET att lära sig och hålla koll på!! Vissa dagar är stressigare än andra men man lär sig så himla mycket på vart och varenda jobbpass! Trivs väldigt bra och kommer nog att längta dit igen när det här sommarvicket är slut.
Macke är hemma på semester med Hedvig nu under tiden som jag jobbar :) 

Jag sparar mammadagar, drar in ett ordentligt extratillskott till familjekassan, lär mig massor, får komma hemifrån och göra nytta och ha skoj samtidigt! Kan ni förstå så bra?!! 

Tack till min kusin Veronica som rekommenderade mig till sin chef på GAVA! 💋 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress