VIKTigt
I lördags var det bara fyra veckor kvar till bröllopet som vi ska på. Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig? Känns ju sådär å köpa nåt och lägga pengar på det när mitt mål/önskan är att gå ner flera kilo till! Dresscoden är smoking vilket för tjejer innebär aftonklänning, festlig byxdress går också bra (har googlat på det här) 
Fia hade två klänningar hemma som passar till ett sådant tillfälle enligt henne, som jag kunde få låna :) Men jag måste prova dom först och hon är på semester i Miami och hemma först om en vecka. Hon är ju mindre i kroppen än vad jag är nu så det är tveksamt om jag ens kommer i hennes kläder.... Men jag har ju fyra veckor på mig att tappa lite i vikt. Väntar fortfarande på att få se en 6:A som första siffra på vågen, att den inte dykt upp ännu är nog för att jag just bara VÄNTAR på den..... Jag måste ju göra nåt aktivt för att uppnå den siffran också..... Det är fortfarande ca 2 kg kvar tills det delmålet. Jag skyller fortfarande på att man inte får banta osv när man ammar (man får ju låta bli godis, läsk, bullar däremot... Att röra på sig är också tillåtet...!) 
Jag har blivit lite beroende av vågen! Ställer mig på den det första jag gör varje morgon efter att vi gått upp (eller först kissar jag för att väga nåt hekto mindre) från dag till dag så kan jag antingen gått ner 0,3 kg eller också UPP 0,4 kg kanske... Man blir ju knäpp tillslut! Så nu har jag bestämt att för ett litet tag framöver så får jag bara väga mig på fredagar :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress