Vilse i vardagen
Oj hade jag inte uppdaterat nåt idag.. Får skylla på att dagen gick så väldigt fort! Axel hade med sig Elian hem efter skolan och imorgon ska han följa med honom hem, dom sitter väl snart ihop haha! Kul att man börjar lära känna Elians mamma också!! :) 

Natten till idag blev det inte mycket sömn på, precis som jag hade förväntat mig. Så går det när man tar en tupplur på två timmar under sen eftermiddag. Men det är ju så svårt att låta bli när tillfälle ges! Hedvig ville dessutom snutta och amma under större delen av natten vilket resulterar i att mjölken inte hinner fyllas på och då blir hon lätt grinig och irriterad. Gick tillslut upp och värmde ersättning och gav henne, först då kunde hon komma till ro och blev mätt och belåten och somnade. Men då var det ju dags att gå upp.. 
I flera timmar på förmiddagen sedan så levde jag i tron att det idag var fredag, vilket fick mig att orka då jag bestämde att imorrn (lördag trodde jag) så skulle jag begära sovmorgon!!! Gud så besviken jag blev när jag sen insåg att det bara var torsdag :(

Men men, imorrn är det iaf fredag! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress