T O R S D A G
Bodypump på gymmet idag :) kände mig riktigt duktig då jag skulle ha gått dit med Lisa men sen fick hon migränhuvudvärk och jag fick gå ensam. Det är verkligen utanför min "comfortzon" att gå dit själv! Men jag klarade det, klapp på axel till mig själv! 
Den här veckan har det hittills blivit 3 hårda pass. Har bokat ett pass bodypump på lördag morgon också :) Men jag vågar inte räkna med att det blir av ännu, men annars är jag riktigt nöjd med dom här 3 passen :)

Imorgon är det den sista dagen på den här månaden och mitt delmål var ju att jag då skulle gått ner till 67.5kg (alltså 2.5kg på en månad) men så fort har det inte gått! Vägde 69.0 för en vecka sen så jag hoppas att jag gått ner 0.5kg till 68.5 iaf, då blir jag nöjd! Sen ska jag lägga ett mer realistiskt mål till sista mars- 67kg hade jag tänkt. 1.5kg borde ju gå, det känns uppnåeligt (är det ens ett ord?) 

Macke är ute på middag med jobbet och är nog inte hemma förrens om en timma tidigast. Jag går nog och lägger mig straxt så att det kan bli fredag morgon och vägningsdax, spännande! 
Sov gott allihopa :)
Veronica

Mycket bra gjort att gå dit själv! Heja dej Tessan!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress