T O R S D A G
Steg precis innanför dörren hemma efter ett pass Funktionell Träning på gymmet :) Gud så orörlig jag är märkte jag idag! Kan nog skylla lite på att man är rätt stel efter den här veckans träning också, måndag-tisdag-onsdag-torsdag.. Imorgon blir det vila iaf.

Innan jag stack iväg till gymmet så var Mackes kompis Joel och hans flickvän Emelie här på fika. Dom kom hem till Sverige i lördags efter att ha varit i Australien i 14 månader. Joel har jag träffat innan men det var första gången jag träffade Emelie, hon verkade jättegullig! 
Dom är skapligt bruna båda två (konstigt vore det ju annars) och Hedvig reagerade med att börja gråta när hon såg dom! Undrar om det var pga att hon inte sett mörkare hy förut? Konstigt! Hon hade precis ätit en monsterportion med gröt innan så man vet ju inte heller om hon kanske fick nån magknip heller?? Hoppas att det var så snarare. 
Nu ska jag lägga mig och slappa i soffan!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress