Spenderarbyxorna!
Tog med Hedvig och gick till stan en snabbis förut. Var på stan i kanske 30-40 minuter bara men hann ändå bränna så mycket pengar! Det var en sån dag då man springer på exakt vad man tror sig behöva och om expediten rekommenderar nåt så svarar man "JA TACK" på precis allt...
Följande fick följa med mig hem:
*ansiktsrengöring
*ansiktsserum
*ansiktskräm
*ögonkräm
*bomullspads
*parfym
*mascara
*lösögonfransar
*strumpbyxor
*3 stycken lite finare trosor
*örhängen
*skor (plus geléinlägg)
*paus-sallad
Och så förlängde jag lotto med joker för 5 veckor till.

Kändes lite jobbigt när jag kom hem med alla påsarna och började få riktigt dåligt samvete. Messade till Lisa för att bikta mig lite och fick till svar:
"Men fin blir du! Det blir man inte av pengar på kontot!"
Haha, det fick mig att må så mycket bättre!! Hon är ett proffs min Lisa!

Ska fota skorna och klänningen senare (som jag ska ha på bröllopet på lördag) så får ni se :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress