On our Way
Vi sitter i bilen på väg upp mot Sthlm nu. Jag har fjärilar i magen, dels för att jag ska gå i höga klackar (ca 15cm) och det har jag inte gjort på flera år, dels för att vi är iväg tillsammans nånstans bara Macke och jag, men allra mest för att vi har lämnat Hedvig! Känns så himla konstigt att vara utan henne!! Men jag vet att hon kommer ha det sååå bra och imorgon är vi återförenade igen :) slänger in en bild på sminkningen och håret, tog bilden medan jag satt och kissade förut innan vi skulle åka haha! Klassiska "äter spaghetti"-posen också såklart!!


morbror Micke

Skitsnygg!!

Åsa

Vad snygg du är! Ha så roligt :)

Maria Älveteg

riktigt snygg! <3

Veronica

Skitsnygg är du!!
Hoppas ni hade trevligt och att all gick bra för Frida o Hedvig!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress