O N S D A G
Idag känner jag mig på sånt bra humör! Undrar om det har med träningen att göra? Var på gymmet ihop med Lisa och Sandra igårkväll igen :) Dwt ska ju frigöra endorfiner va?! Vi körde rodd, crosstrainer och cykling. Det blev tävlande mellan oss i både rodden och crosstrainingen- vem som hade kommit längst på utsatt tid. Jag hamnade i mitten (2:a) på både rodd och crosstrainern, rätt bra ändå för att inte ha tränat på några år. Jag har ju lite vinnarskalle så jag hoppar över vätskepaus och ser dom som ett tillfälle att dra ifrån mina motståndare istället haha! 
Har lite träningsvärk idag men inte sådär jätteont. Nästa träning är imorgon på ett pass som hette funktionell-nånting. Sandra och Lisa körde det passet förra veckan och tyckte att det var superkul!
Skulle gärna träna idag också faktiskt, fast jag vet också att man ska ta det lite lugnt i början och jag borde inte gå all in 110% nu för då brukar det sluta med 5% lust kvar efter 1-2 veckor..

Det är iaf Mackes tur att få träna idag så jag kan inte ändå.  

Nu är det bara 11 min kvar i hockeymatchen mellan Sverige och Slovenien och vi leder med 4-0 så det ser ut att bli semifinal! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress