Now and then
Såhär ser jag ut just nu, absolut helt ok! Men vill ha bort lite mera fett och bygga muskler såklart, strama till alltihop! 
Jag har bilder på hur jag såg ut för bara några månader sedan men dom är i gamla telefon. Man ser sån jäkla skillnad på då och nu! Framförallt hållningen! Min naturliga hållning har förbättrats enormt, det har väl såklart med bålstyrka att göra och att man då precis varit framtung med en stor gravidmage.. Jag får se hur jag löser att få över dom bilderna till nya mobilen..
Men det här är iaf nu:

Jag är så oteknisk och kommer nog aldrig lösa hur jag ska lyckas föra över bilden från gamla mobilen till den nya.. Så jag fotade bilden som ligger i gamla kameran, smart va?! Haha 
Ja, såhär såg jag då ut för några månader sedan: 


Jag måste ju vara galen som delar med mig av såna här bilder på mig själv..! Men i en bra blogg ska man bjuda lite på sig själv tycker jag! 

Anonym

Grym kropp för att fött 2... 👍
Efter mina 4 är det mycket jobb 👎

Anonym

Grym kropp för att fött 2 👍.
Efter 4 så måste man kämpa som en get 👎

Lina

Grymt bra jobbat 👍👍👏
Jätte kul och modigt att du vill dela med dig av bilderna.
Det får en att bli motiverad.

Svar: Tack, kände mig modig faktiskt :) kram!
Tessan

Sofia

Hejja hejja bra jobbat.. Säger som ovan, modigt o peppande att du lagt ut bilder.. Måste fråga om den grå bh:n är en amningsbh?? Såg ut att vara bra.. Har svårt att hitta någon bra som ger bra stöd åt större byst. I sådana fall var hittar man den??

Svar: Tack! :) det är en sport-bh från H&M, men jag har den som vanlig bh och hänger ut tutten under :) bästa amningsbhn som jag tycker finns på babyproffsen! Kostar 300-400kr men det är den lätt värd! Carriwell heter märket. Jag har den svarta :) åk dit och prova, man får prova på toaletten dock för dom har inget provrum.
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress