Måste belöna sig själv ibland ;)
Köpte mig ett par nya byxor idag :) I storlek 38, kan ni tänka er :) kände att jag var värd en liten belöning så som jag kämpar med träning och kost, har faktiskt gått ner 7.5 kilo sen i mitten av november. Dom här hittade jag på Cubus och priset var riktigt bra tycker ja, 299 kr :)



Det känns så otroligt bra att börja bli bekväm i sin kropp igen!
Veronica

Jag tycker dom är jättefina!
Kanske råkar köpa mej ett par jag också om det finns några lite större som jag kan klämma mej i...?

Svar: Klart du ska råka köpa ett par!! Ta stl.40! Jag kommer ju absolut inte i stl.38 i andra sorters byxor- dom här är stora i storleken! Dessutom har du snart tappat några kilon till och det här är ju sommarbyxor. Du kanska tillomed ska ta en 38:A iaf?!
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress