Godmorgon
Igår var jag på mitt första träningspass på över ett år och lite till. Bodypump blev det :) Men jag tog det lugnt och med lätta vikter. Tränaren hjälpte mig sedan efteråt med att kolla hur magmusklerna var nu, hon sa att det kändes som om dom gått ihop, möjligtvis en liten glipa kvar så jag ska undvika rena situps och för tunga magövningar ett tag till. 

Valde Fitness Factory till slut ändå. Jag har ju både Lisa och Sandra där och Lisa har lovat att tjata med mig och peppa mig då jag är rätt lat och bekväm av mig annars... Men jag känner mig inte riktigt bekväm och hemma i gym-miljöer, fast det kanske kommer om man börjar spendera ordentligt med tid där?! 

Lite träningsvärk imorse :) 
Madde

Det är super viktigt att du inte tränar magen alls förrens musklerina gått helt ihop. Annars finns det risk att de aldrig går ihop. Då kommer tarmarna alltid sticka ut mellan musklerna.. OBSOBSOBS

Svar: Hoppade faktiskt över hela magsektionen på passet igår
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress