Tisdag
Låg och vred och vände mig i sängen timme efter timme efter timme inatt. Hade värk i högra sidan av kroppen, nästan som växtvärk. Tillslut gick jag upp och ringde till jobbet och meddelade att jag inte kommer idag. 

Ringde min vårdcentral imorse och fick en läkartid till imorgon. Behöver få hjälp med sömnen. Eventuellt också en sjukskrivning då jag märker att jag har stora koncentrationssvårigheter både på jobbet och hemma. 

Jag har även blivit mer orolig, känns som om vem som helst kanske försvinner när som helst nu. Är orolig för att Macke ska förolyckas i bilen på väg hem från jobbet (det är man ju alltid men lite extra mycket just nu) och tänker på andra hemska orsaker som skulle kunna slita en människa jag älskar ifrån mig. 

Ligger i soffan och har inga måsten vilket är skönt. Dock är jag lite spänd för det ska komma en reparatör då våran diskmaskin gått sönder och varje gång jag hör hissdörren stängas ute i trappuppgången så sitter jag som på nålar och lyssnar efter om det kan vara han.. Orkar egentligen inte träffa nån okänd och vara trevlig och småprata... Men det skulle ju vara skönt att få diskmaskinen fixad.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress