Måndag?
Tålamodet... Nu rann det över! Det tar på en att ha syskon med deras barn här (som väcker varandra vid varje sova-middag-stund), att ha en överjävlig och trotsig 7-åring som tjatar och trotsar så att man vill skrika rakt ut redan kl.08 på morgonen varje morgon! Att ha en sambo som plötsligt kommer på att han måste åka till jobbet iaf trots att han tagit semester idag, densamma säger också en viss tid för hemkomst men kommer först 1 h senare. Att ha ett hem som är ständigt rörigt, så pass rörigt att jag känner mig utmattad, spelar ingen roll alls hur mycket jag plockar, plockar, plockar för jag hinner ändå inte med i den takt som det blir rörigt igen, snart ger jag upp! Diskmaskin är trasig också och har varit i tre veckor nu..

Jag har tvättat 3 överfulla maskiner idag och rensat igenom Hedvigs kläder och sorterat bort sånt hon växt ur, känns som om jag gör det varje vecka. 

Jag är fortfarande inte klar med alla julklappar men just nu känns det inte som om jag bryr mig. Usch en sån SUPERDUPERDUPER dålig dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress