Idag
Hämtade barnen på skola och dagis idag. Sen till Coop och handlade. Första dagen som jag är ordentligt ute i samhället eller vad man ska säga. Livet måste ju gå vidare även om allt är tungt just nu. Imorgon jobbar jag mitt första arbetspass sedan det hände. Nattpass blir det vilket känns skönt då jag fortfarande känner mig lite folkskygg.

Rotade även fram lite adventsljusstakar och julstjärnor idag. Lagade middag och hade Lisa förbi här en liten sväng. 

Resten av kvällen spenderas i soffan!










Cattis

Hej Tessan

Ville bara skicka en bunt med kramar och beklaga sorgen. Livet är orättvist!
Kram <3

Svar: ❤️
Tessan

Anonym

Så gott och trevligt det ser ut!
Recept tack!

Svar: Det är världens enklaste! Jag köpte färdig smördeg och sen stekte jag kycklingfärs med vitlök, tomatsås, oliver och riven parmesan och la i mitten av degen, alltså i mittgången eller vad man ska säga? Sen skar jag remsor vid kanterna som jag bara vek över omlott. Postar en bild på bloggen så ser du hur jag menar.
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress