Helgen
Hemma igen efter två dygn i stuga mitt inne i skogen. Fast vi var ju inne i "storstaden" Askersund några gånger och käkade på restaurang, kikade i affärer och handlade mat. Två dygn utan mobiltäckning resulterade i att man la ifrån sig mobilen nästan helt (förutom när man blev lite nyfiken på vad klockan var, vilket man haft noll koll på) och just därför har jag glömt att ta bilder så jag har bara några få i mobilen från hela helgen. Men vi har haft det så bra! Ätit gott, badat och åkt vattenrutschkana på vad som kallas "Närkes riviera", umgåtts och bara varit :) Jag får verkligen mersmak på att bo i söt liten stuga och spela spel och läsa Allers och lösa korsord!!! 
Här kommer de få bilderna som blev tagna i helgen:

Lunch i Askersund



Sötkorven!




Axel och Niklas

Min utsikt när jag vaknar på morgonen och Mackes ena fot:

Morgonselfie (såhär ligger dom varje morgon på mig)


Axel som somnade i bilen påväg hem idag (rätt så ovanligt)



Nu sitter jag och surfar runt och letar efter sommarboende för ett par veckor i stuga tills nästa sommar!
Godnatt💗
Wick

Verkar som ni haft det mysigt... :)

Har en liten undran... jag är själv gravid i vecka 21 och har tagit reda på att det är en liten tös som vi ska få... :)
Vad tycker du är skillnaden på pojke/tjej att uppfostra? Eller är det sammma?

:)

Svar: Grattis! Vi kommer nog inte skilja våran uppfostran på Axel och Hedvig. Sunt förnuft, medmänsklighet och kärlek är vad dom behöver ha med sig i bagaget :) så jag svara SAMMA på den frågan :) Har du själv nån blogg? Så man kan få följa resan med eran lilla tös :)
Tessan

Tackan

Va mysigt :-) nu har jag släppt datumet ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress