Vikt
Nu har det gått 10 veckor sedan Hedvig föddes. Jag började på 64 kg (innan graviditet) och slutade på 84 kg (dagen innan snittet). Imorse vägde jag 72,5kg. Kollade i mina journalpapper från MVC och det är samma vikt som jag hade i vecka 25+0.  
Två veckor efter snittet hade jag gått ner 8.5kg sen graviditeten (tycker jag är rätt lite!) de 8 veckorna som gått sen dess så har jag gått ner 3 kg. 
Nu har jag alltså 8.5kg kvar till startvikten. Skynda långsamt heter det ju och jag brukar hålla med om det- iaf när det gäller andra... Men när det handlar om mig är det en helt annan sak! 72.5kg på 175cm är väl kanske inte att vara tjock men på min kropp så är det ändå det. När man alltid har varit smal så tycker man det, jag kan bara tala för mig själv..! 
Åh vad jag längtar tills det står en 6:a på vågen först! 69.9 :) Jag är rätt trött på leggings och mysbyxor dessutom, vill komma i mina kläder och jeans igen! Men jeansen dröjer.... Dom var redan lite för små när jag vägde 64.

Jag håller er uppdaterade :) 
Tackan

Det viktiga är ju att man trivs så bra man kan i sig själv . Men såklart är allt relativt, din högsta vikt är under min drömmålvikt, men liksom din målvikt är för mig helt orealistisk . Men jag förstår ju att du vill tillbaka till innankroppem liksom.
Fatta du är en cm längre än mig och jag väger ju som bekant typ massor mer, undrar hur jag skulle se ut om jag vägde typ 70??? Typ skrynklig antagligen ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress