Utmattad?
Under hela eftermiddagen så har jag haft illamående som kommit och gått, mest kommit..! Ibland så illa att jag varit bombsäker på att nu spyr ja! Men genom att andas in genom näsan och ut genom munnen så har jag lyckats hålla kräkningarna borta. Jag brukar få lite illamående när jag ammar ibland och idag har jag nog ammat 375ggr typ.. Men det kan inte bero på det. Känns inte som magsjuka heller. Kan man bli så utmattad att man mår illa? Natten till idag fick jag obefintligt med sömn, inte bara Hedvigs fel utan jag hade även svårt att sova när jag hade chansen :( sen har H varit rätt krävande under eftermiddagen. Inte ätit nåt sen straxt före kl.14 och det är 8 timmar sedan nu. Ska försöka med lite jordgubbs-te och några teskedar jordnötssmör så jag får i mig lite kalorier iaf. Känner mig svimfärdig nästan :( sen borde jag gå och lägga mig!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress