S Ö N D A G
Trevlig kväll igår hos Marre :) Lugnt och städat såklart och vi var hemma redan 22:30. Efter lite amning, kvällsvaggning och sövande så kom jag själv i säng straxt efter midnatt. Vaknade sen vid 03 av magkramper deluxe! Hade så ont samtidigt som jag mådde så väldans illa :( självklart vaknar Hedvig samtidigt och vill ha mat.. Hon fick snällt vänta i sällskap av sin far medans jag var på toaletten.
Satt sen i soffan och ammade samtidigt som jag gjorde andningsövningar för att inte kräkas fram till 04 tiden nån gång innan jag kunde gå och lägga mig igen.

Nu kom vi nyss hem från att ha varit och handlat. Fick kramper i magen som bara blev värre och värre i affären och mot slutet av handlingen ville jag gå dubbelvikt framåt och trodde nästan jag skulle börja gråta. 

Först tänkte jag inatt att det kanske var för all guacamole jag åt till middagen, åt ju av den för 5 personer typ... Men nu i eftermiddag börjar jag undra om det inte är snittet som spökar? Har ju varit rätt aktiv sista tiden och dessutom burit rätt tungt flera ggr sista dagarna. Kroppen kanske säger ifrån helt enkelt, eller rättare sagt snittet. 
Nu ligger jag i sängen med lite värk och kramper kvar och hoppas på att det går över helt snart! Om 1.5 timmar blir jag hämtad av Fia och ska åka hem till Maria på tjejmys med middag, vin och solsidan. Dresscode mjukiskläder (tack Gud) så jag funderar på att ta One piecen kanske. Men som sagt-först lite vila!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress