Äre bio så Äre bio!
Lika bra att gå All in! ;) Ett halvt glas vitt vin innan dessutom.. :) Filmen vi såg heter "Familjetrippen", skitbra! Så låg humor, älskar sånt! Jag skrattar sällan till komedier längre då man är typ lite "mätt" eller vad man ska säga.. Men den här skrattade jag massor till, tillomed så att tårarna rann av skratt :) vill se den igen! 

Hade lovat Axel tidigare att jag skulle komma in till honom och säga godnatt när jag kom hem även om han sov. Klart jag håller vad jag lovar! Så jag gick in till honom varpå han spärrar upp ögonen och ser ut som ett skrämt rådjur och skriker "nej nej nej", så det var ju bara att vända och gå ut igen. Undrar vad som försiggår i hans lilla huvud när han sover egentligen?! Nu säger jag godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress