Till mina trogna läsare :)
Den här bloggen hade väldigt många läsare för några år sedan. Låg på 8:e plats på top20 listan hos blogg.se

Tappade sen intresset för att blogga, det blev mera som en plikt än nåt annat. 
Var lite ute på hal is där ett tag också vad gällde mitt liv, relation m.m. Inget allvarligt men ändå rätt jobbigt! Osäkerhet osv.. Måste själv säga att jag har vuxit i mina egna ögon de senaste åren! Fått mer perspektiv på vad som är viktigt här i livet, hur jag vill leva mitt liv och spendera min tid. Det är rätt skönt kan jag lova er!! :)

Iaf, läsarna droppade ju av en efter en (hade 8000 unika om dagen) då jag slutade posta inlägg, tillslut hade jag inga läsare alls. 
Började sen blogga lite smått igen, fast då mest i smyg. Ville inte behöva känna press och stress att posta inlägg för läsares skull. Mina vänner fick inget veta och många gör det inte ens idag- att jag tagit upp bloggen igen alltså. Vill inte att M ska läsa den, tycker det är lite pinsamt på nåt vis... Han visste inte ens att jag hade en blogg tills för några månader sedan. Sen har ju Tyra länkat hit ett par ggr, kände skräckblandad förtjusning inför det (det var alltså jag som bad henne göra det) för även om jag skulle vilja ha kontroll över vilka som vet om min lilla blogg så vill man ju ha läsare- det kan jag erkänna. Har nu byggt upp en liten läsarkrets och har nu sen några månader tillbaka haft omkring 150 unika läsare per dag och ca 250-300 sidvisningar per dag :) Det är inte många av er som kommenterar men det gör ingenting (fast jag skulle bli glad såklart). Men ni som gör det är så gulliga och när ni länkar till eran egen blogg så är jag självklart inne och snokar runt ;)

Tänkt ibland på om jag skulle skicka länk till bloggen på fb. Men jag vet inte, vet inte om jag vågar/vill det?? Man har ju så väldigt många ytliga bekantskaper där. Men å andra sidan så känner jag nog inte många av er 150 personer heller.. Skulle bli så glad om några fler av er skulle lämna en liten kommentar :) kanske berätta hur ni hittade hit :)
Kram!!!
Jenni

Hej! Jag hittade din blogg via en länkning från Tyra i somras och fastnade :) framförallt för att du var gravid och jag tycker allt sånt är så mysigt men också för att jag tycker du bjuder på dig själv. Tycker om att läsa om folks vardag mm och börjar tröttna på många av "de stora bloggarnas" mängder med ytliga inlägg.

Tack för en bra blogg :)

Tackan

Du ä ju kändis ju hi hi :-)

Jag är så glad för mina 20 läsare, håller med dig att det är lite dubbelt. Baggen läste för första gången för ca två v sedan, han tyckte bloggen var mörk, men då har det ju vart en jobbig tid också . Jag är ju " anonym" typ ha ha men många av de 20 vet jag vilka de är... Ibland vill jag va jag och ibland anonym.

Monica

Jag hittade till din blogg genom gravidbloggar.se. Jag fick själv en son sista augusti. Jag tycker att det är roligt att läsa om andras vardagsliv med barn, förut gravid. 😃

Anna

Jag hittade din blogg via Tyra på instagram. Det jag fastnade för var att våra döttrar är födda på exakt samma dag med bara några minuters mellanrum. Känner igen mig så mycket i det du skriver om amning och vikten (där vi också ligger rätt lika) Så det är skönt att veta att man inte är ensam. Tack för en bra blogg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress