Som en skänk från ovan!
För några timmar sedan så plingade det på dörren precis när jag och Hedvig var påväg till toaletten. Utanför dörrn stod min syster Ellinor. Jag blev så glad att jag bara skrek "YES!!!!" rakt ut! Förstår ni vilken lycka??!!! Under den timmen som hon var här innan hon tog bussen hem så gick jag på toaletten alldeles själv, bäddade sängen, vek all rentvätt, satte på en maskin med tvätt, plockade i diskmaskin och satte på den, laddade kaffebryggaren, plockade iordning i lägenheten, pratade i telefon med Alec och gick och handlade själv :) 
Tyvärr så märkte jag vid kassan att jag hade glömt plånboken hemma. Fick ställa korgen innanför en av kassorna så länge. När jag kom hem var Hedvig lite ledsen och jag fick trösta henne genom att amma. Under tiden gick Ellinor till affären och betalade och bar hem mina varor. Förstår ni vilken lyx?!!! Och förstår ni vilken hemsk utnyttjande storasyster jag är!! ;) 

Tackan

Gu va skönt och lite extra oxå när det inte var planerat :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress