Sabla unge
Men åhhh varför sover hon aldrig???? Måndag, tisdag och idag så har Hedvig inte sovit ett smack dagtid :( Hon är alltså konstant vaken från tidig morgon tills kl.18-19 på kvällen (då slumrar hon typ 20 min och är sen vaken igen till 22-tiden) Hur är det ens möjligt??? Hon borde vara lika trött som jag! 

Alldeles nyss så blev jag så glad då hon slumra i min famn och sen fortsätter sova när jag lägger ner henne i hennes säng. Tog tillomed en bild på det då jag tänkte posta den här på bloggen med rubriken "Halleluja". Vad tror ni händer.... Mindre än 10 sekunder senare vaknar hon igen, alltså till klarvaken! När ska man kunna hinna ta igen sig? Hon har ju varit knölig även på natten de sista 3 dygnen. Gå ner i vikt gör man visst bara om man får tillräckligt med sömn har jag läst. Så dom stora topmodellerna har säkert nannys som tar nätterna?! Tänker skylla min vikt på sömnbristen! ;)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress