Oooops!
Axel tappade en tand imorse. Vi la den direkt i ett glas med lite vatten och lät det stå kvar på diskbänken medans vi åt frukost.

Efter frukost började jag röja med disk och plocka in i diskmaskin och så.. Ja ni fattar va?! Jag hällde ut glaset med skvätten vatten i diskhon och satte in det i diskmaskin. Så tanden är nu väck!
Axel vet fortfarande ingenting. Jag tog ett riskorn (hade bara fullkornsris hemma så det är ju brunt) och la i samma glas och fyllde på med en skvätt vatten och ställde det i hans rum. Hoppas att han inte ser nån skillnad eller ännu bättre- inte tittar i glaset igen! Jag har sms:at och förvarnat Anna och Nisse som ska vara barnvakt ikväll, så inte dom försäger sig ifall Axel vill visa tanden för dom. Tur att ris inte flyter!

Nu när jag ska ta ett foto så har faktiskt det bruna lilla riskornet blivit vitt, whats up with that?? 



Tackan

Ha ha smart!

Anna

Har tyvärr gjort samma tabbe med sin älsta grabb. Men han märkte aldrig nått.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress