Min lilla djävul
Nu har jag gjort dagens 135 squats i ett svep, måste snart börja dela upp dom- låren brinner efteråt känns det nästan som! Jag "bråkar" med mig själv under tiden jag gör dom. Tänker när jag är vid 35 att fy fasen nu är det 100 kvar- nä jag skiter i det,,, vid 50 börjar jag tänka att-ok 15 stycken till sen tar jag paus,,, vid 80 vill jag bara ge upp (oftast här som benen börjar skaka) vid 100 tycker jag att jag hör nåt suspekt knakande i knäna och tänker att- nä det är nog inte bra att fortsätta, jag kanske skadar mig,,, och sådär håller jag på tills jag är på 130 och först då förlikar jag mig med tanken på att göra 135. Det är så skönt efteråt, blir så stolt över mig själv att jag lyckas stålsätta mig och inte lyssna på den lilla djävulen som sitter på min axel och viskar att jag kan sluta och strunta i det. Det är också han som lurat i mig alla bregottkakor sista tiden!! Om jag sköter mig framöver så kanske jag lyckas svälta honom till döds?!

Vanligtvis brukar jag ta en stort glas lättdryck efter att jag gjort squatsen. Kollade upp kaloriinnehållet nu och en liter blandad (den i 2dl förpackning som man blandar ut med 4 delar vatten) innehåller 300 kcal. Här hemma blandar jag ca två liter om dagen och dricker iaf en liter själv. Nu blev det ett stort glas vatten ist :) Tänk så mycket onödiga dumma vanor man har!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress