Kaffe & Bullar...
...till frukost. Köpte kardemumma imorse så till frukost blev det minikeso, rivet äpple och kardemummakrydda. Det påminner om bullar med äpplefyllning, såklart inte lika gott som det men rätt nära ändå.  140 gram minikeso och 50 gram äpple är rätt så mycket så det mättar helt ok, bara 122 kcal som sagt. Perfekt som frukost, mellis eller kanske fredagsmys :) Till kvällens fredagsmys har jag köpt nåt annat gott, vad det är får ni se ikväll :)

Ikväll kanske det äntligen blir en Irish Coffee också. Jag har ju suktat efter en Irish i ett år nu! Hela veckan har jag tänkt att jag ska ta en till kvällen men det är lättare sagt än gjort tydligen.. Det blir så att jag kollar på klockan vid 20-tiden och tänker att straxt ska jag fixa till en, ska bara amma, hänga tvätt, plocka ur diskmaskin, gå in till Axel med vatten, prata en liten stund i telefon, kolla instagram... Nästa gång jag kollar på klockan är den 21:40 och då känns det försent. Men kanske ikväll :)

Köpte nya inneskor till Axel att ha i skolan. Han fick välja själv och det blev med Skylanders på :) Köpte ett par tofflor till Macke också. Nu är det min tur att köpa nåt till mig själv snart ;) 



Cattis

Oj vad fina tofflor, de skulle mina killar verkligen vilja ha! Var hittade du dem?
Om han är Skylanderstokig precis som mina killar kan jag tipsa om Clas Ohlson som fått in pussel och lite andra grejer. Julklappstips kanske?! :)

Svar: Cattis! Dom finns på Deutchman i domino :) 169kr
Tack för tipset!! :)
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress