Isoleringscell
Sista tiden har jag mest varit hemma hela dagarna. Jag och Hedvig är som isolerade i våran lägenhet. En del har uppmärksammat det och börjat undra hur jag mår? Jag har själv tänkt och börjat undra. Kan man vara så hemmakär/lat som jag är??
Svaret är: JA!
Höst och vinter när det är grått och blött ute för det mesta, då vill inte jag gå ut! Jag älskar att ligga och dra mig i sängen så, att låta gardinerna vara fördragna hela dagen, tända ljus, gå i mjukiskläder och lyssna till tvättmaskinens ljud, sitta i soffan på vårat fårskinn med en sovandes bebis i famnen medans jag tittar på "unga mödrar" och "vanderpump rules" på tv:n. Så skönt att inte ha några måsten, inga tider att passa!! Så nej, jag är inte låg eller nere! Jag är bara hemmakär, lat och bekväm!!! :) 
När våren och sommaren kommer så känner jag tvärtom! Då undviker jag lägenheten så mycket som möjligt! Då vill jag vara ute och inte instängd här! 

Nu är det ju inte så att jag ALDRIG kommer utanför lägenheten, vi ska inte överdriva.. Ni skulle också vilja vara här hos mig hela tiden då vi bor så mysigt! Kom så ska ni få se, så dricker vi te och luffsar runt i fårskinnstofflor. Det blir som i filmen "Lida" om ni har sett den?? ;) Jag släpper inte ut er igen!
Tackan

Låter bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress