Gokväll
Macke har varit ute med en kompis och druckit några öl och kom hem för en stund sedan. Anna har spenderat kvällen med mig, Axel och Hedvig. Hon fick prova på att mata H med flaska med utpumpad mjölk tidigare och det gick galant!! Hon ska nämligen vara barnvakt på söndag då Macke och jag ska på stand up i Louis de Geer med Pablo Francisco, amerikanen ni vet?! Om ni inte vet vem det är så sök på honom på youtube, han är skitrolig!!! Vi firar nämligen 3 år tillsammans Macke och jag på tisdag och så är det ju även fars dag på söndag :) Det blir första gången som vi har barnvakt till Hedvig, visserligen bara 2-3 timmar så det är ju inte så jättelänge. Dessutom kommer Anna vara hemma hos oss så att Hedvig känner sig trygg :) 
Anna har nu sovit sittandes bredvid mig i soffan i lite mer än en timme, tröttmössan ;) Undrar om hon har nåt emot att jag tar en liten bild och lägger ut här på bloggen??? 

Och så en bild på hennes gulliga fötter och en snuskscen från tv:N i bakgrunden 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress