Ebba
Ebba är arbetsnamnet på Axels och Hedvigs kusin som väntas komma i April nästa år :) Min syster Maddes första barn, i söndags på Fars dag så tog dom reda på könet och det blir en liten tjej :) Såhär ser hon ut, supersöt!!!



Morbror

Ebba! Vad fint. En riktig "gräbba".

Anna

Pssst... Heeela syrrans personnummer syns. Men det kanske bara är jag som är lite försiktig med sådant..??
Annars gillar jag bloggen hemskt mycket! Mvh Anna

Svar: Tänkte på det med. Men vad är det egentligen som kan hända? På riktigt (låter drygt men så menar jag absolut inte!!!) Förr var det världens hysshyss ang ens personnr, är man rädd att nån ska sno ens identitet? Är inte sånt offentligt nuförtiden? Haha, här kommer jag med 20 frågor... Ska kolla upp detta för att stilla min nyfikenhet! Tack för fina ord om min blogg! :)
Tessan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress