What a Day :)

Har varit på stan och shoppat och är så nöjd med det jag kom hem med :) Först tyckte jag att det var lite trist att gå till stan själv men väl där så kom jag igång och tyckte faktiskt att det var riktigt skönt att gå där ensam :) Ingen att behöva anpassa sig till eller följa med till dens butik m.m. Jag hittade så mycket snyggt och bra och praktiskt dessutom och flera av sakerna var till nedsatt pris :) Så jag kom hem med 1 par jeans, 1 par byxor, 1 par sköna haremsbrallor, 1 svart t-shirt, 1 mörkblå t-shirt, 1 blå kabelstickad varm tröja, 1 par mörkblå sneakers, 1 par korallfärgade sneakers, båda paren med dragkedja i sidan så jag slipper hålla på och knyta skorna varje gång. Och ALLTIHOPA gick bara på 800kr :) Så nu har jag fyllt upp garderoben med lite mer somriga outfits :) Igårkväll beställde jag dessutom en jättesöt jumpsuit med sjöhästar på mönstret från asos :) LOVELY!! Precis intagit lunch, nu en snabbdusch och sen fixa iordning sig lite för att åka till Lindö och fira att Macke & hans syster har fyllt år :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress