Utgifter utgifter utgifter

Det blir ingen rolig månad nästa månad pengamässigt känner jag... Vi lämnade in bilen på verkstad imorse då motorlampan lyste- felet minns jag inte vad det var (sånt går in i ena örat och ut ur andra) men kostnaden minns jag iaf: 4700kr :( min telefonräkning kom idag och den ligger på det dubbla då jag betalat blocketannonser med telefon. NT kommer dra första betalningen i slutet av den här månaden, den har släpat efter då den inte hann komma med i systemet när vi täcknade abonnemang förra månaden så dom kommer dra dubbelt nu. Idag dök också el-räkningen ner 1300kr (har det redan gått ett kvartal...) den här månaden ska också jag betala in min kvartalsbetalning på mitt CSN lån 1700kr. Axel fyller i slutet av maj och ska firas i Juni (som tur är har jag redan köpt alla presenter till honom redan- tror ja) Jag gick på graviditetspenning 22:e April så lönen blir inte alls så bra den här månaden heller... Man kanske skulle börja spela på lotto?! Är det dyrt eller?? ;)

Zandra

Fy ja vet hur det känns . Räkningar hit och dit. Har du fått någon respons efter att du skickat in papprena för gravpenningen?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress