Onsdag

Tog en Alvedon igår kväll och vid läggdags mådde jag rätt så mycket bättre. Har konstaterat att jag fått förvärkar och det ganska så mycket! Hoppas verkligen att det bara är lite då och då för att hålla på som jag gjorde igår har jag ingen lust med i över 2 månader till....! Sov sen som ett litet barn inatt och var inte uppe nån gång för att gå på toaletten och vaknade inte till så många ggr heller :) och Axel han sov som en stock han med. Jag var inne vid 06:30 och försökte få liv i honom (han är ju annars uppe 05:15) sen fick jag gå in igen vid 07 och tillslut dra honom ur sängen 07:15 då vi skulle vara på dagismöte 07:30 idag. Dagismötet gick som vanligt bra :) Fröknarna har bara massa gott och säga om Axel och berömmer honom för allt! Han är så väluppfostrad, duktig med dom små barnen och mycket mera :) Han kommer vara oerhört saknad där!! Tänk att han gått på det dagiset sen han var 15 månader gammal- nästan 5 år... Nu på dagen var det tänkt att Tyra och jag skulle åka på en loppisrunda men kände sen att det skulle bli mest stressigt då Axel ska hämtas på dagis senast kl.14 så det får bli en annan gång ist. Ikväll är det Vårfest i Folkparken med Axels dagis :) om det inte regnar för då ställs det in. Nu ska jag hämta min andra kopp kaffe för den här morgonen och lägga mig i soffan och kolla på Nyhetsmorgon :)

Tackan

Ja gårdagen var ett riktigt bottennapp! Idag är hon på dagis och jag försöker att bara vara.

Jobbigt med värken. Jag hade ju sån foglossning så jag åt starka Alvedon varje dag sista fyra månaderna och ibland typ ett par dagar i v citodon . Så var inte rädd gör att använda Alvedon även om jag vet att det känns jobbigt när man har ett lutet gryn i mage n.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress