Ljuvliga Estee Lauder

Estee Lauders nya sommardoft doftar ljuvligt! Läs här:

Estée Lauder Bronze Goddess Skinscent består av lyxiga och berusande ingredienser,
denna exotiska doft påminner om en tropisk strand under konstant solvärme, med en krämig bas av gyllene Amber som utstrålar ren sommar.

Jag har varit på Kicks och sprayat doften på en sån där svart papperslapp som nu ligger i min plånbok och som jag sniffar på varje gång jag öppnar plånboken. En av tonerna i den är kokosmjölk :) Jag har önskat mig den i födelsedagspresent (fyller i juni) och håller tummarna nu!! Läste på en sida att Estee Lauders sommardofter brukar vara slutsålda innan kvicksilvret nått upp till 20 grader... Så vi hoppas på max 19 grader varmt nu då under försommaren ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress