Hypnotic Eyes

Kom precis hem från Melina på Hypnotic eyes där jag varit och gjort min månadspåfyllning av fransar :) Tiden sprang iväg idag och vi pratade nog lite för mycket för vi hann inte riktigt klart innan nästa kund så jag ska tillbaka i övermorrn och sätta dit några till. Hon berättade också om nån ansiktsbehandling som dom har på salongen med halva priset just nu, nån med elektriska impulser som tar bort rynkor och skulpterar ansiktet så att man kan få fram kindben m.m. Hon sa själv att det låter som nån Hokus Pokus grej men att det verkligen fungerar. Magdalena Graaf hade tydligen gjort en sån nyligen och skrivit om på sin blogg och hon skulle ha blivit jättenöjd! Behandlingen tar 75 minuter och ska tydligen kännas som en ansiktsmassage :) Impulsmänniska som jag är så ville jag göra den nu direkt idag och det fanns tid till det så Melina ringde och kolla upp med tjejen som gör den men då visade det sig att det är inget man rekommenderar när man är gravid.. Så jag får helt enkelt vänta tills i augusti då, men då ska jag göra det!! Det kostar egentligen 1300kr men just nu hade hon nån drive på halva priset så 650kr :) Lägger ut en bild på fransarna just nu- tillkommer ju några fler sen på fredag :)

Tackan

Du behöver verkligen inte skulptera om dig vackra människa. Lägg pengarna på något roligare.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress