...

Föräldrainfon idag var riktigt bra! Fick verkligen hur mycket bra och nyttig info som helst! Lärde mig massor om amning tex som jag inte hade en aning om innan och då ammade jag ju faktiskt Axel några månader ändå... Nästa vecka är det sista gången och då är det psykolog och kurator som håller i träffen och pratar om relationer och hur man handskas med den första omvälvande tiden osv. Annars har jag haft en rätt jobbig kväll, lättirriterad och allmänt nedstämd :( Men man kan ju inte ligga på topp jämt?! Stod i valet och kvalet att slänga i mig Axels påse med Ahlgrens bilar som ligger oöppnad i vårt skafferi. Stod verkligen och tittade på den och dividerade med mig själv men var duktig och lyckades låta bli, stängde skåpet och återgick till soffan för att tjura en stund till. Känns lite bättre nu vilket är skönt! Läggdags straxt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress