Doftar sköljmedel här hemma

Väntar in sista tvätten nu som ska hängas innan läggdags. Två stycken till blev det nu ikväll sen jag kom hem, Macke undrar vart fasen jag hittar all tvätt haha. Men då har jag som sagt tvättat ALLT, även kuddfodralen till prydnadskuddarna i soffan, badrumsmattor m.m. Det finns inget skönare än nystädat och rent i alla hörn och vrår och det doftar nytvättat i alla linneskåp och garderober :) städningen tar jag dock tag i imorgon bitti tänkte jag, nu får det räcka för idag! Imorrn kommer Alec och min fina Gudson Julian hit och sover sen över hos oss :) Julian ska få premiär sova i våran nya spjälsäng- får se vad han ger den för betyg ;)

elin stridh

intresserad av bloglovinbyte? :)

Tackan

Har du hört att det finns några typ nötter man kan slänga in i maskinen i stället för tvättmedel ....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress