Cry-baby

Ligger i soffan och kollar på hockeyn. Amningskudden bakom ryggen, en stor kudde mellan knäna, flera kuddar under huvudet. Att hitta en skön och bra position är inte längre det enklaste... Nu under kvällen har det varit rätt jobbigt faktiskt. Jag känner mig supertung och otymplig, kan knappt vända på mig i soffan, nackvärk av alla kuddarna (men kan ändå inte vara utan) halsbränna (har precis tagit 2 Gaviscon) kissnödig hela förbannade tiden, stora kullerbytterörelser inne i magen och sparkar/knuffar mot urinblåsan, får knappt nån luft alls heller. Inte mycket som känns bra just nu kroppsmässigt. Får lite panik på känslan av att vara fånge i sin egen kropp! Kännt mig lite som i ett töcken hela dagen, väldigt nära till gråten och att bara bryta ihop känns det som-helt utan anledning. Hormonpåslag garanterat!! Än så länge har jag hållit mig gråtfri men har stor lust att stortjuta varje gång jag tex känner mig kissnödig igen....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress