Ta en liten paus

Lagt mig på sängen för att vila lite nu. Har hållt igång hela dagen verkligen med städ och tvätt, åkt med mamma runt till Bauhaus och K-Rauta, varit och storhandlat, rensat kyl och frys och portionerat upp frysvaror innan det skulle frysas in. Var tvungen att möblera om rejält för att få in alla nya varor och kasta en del också (men det var sånt som var sönderfruset) Jag har förberett lite till matlagningen men resten får M fixa när han kommer hem. Fick lite sammandragningar så kände att nu får jag ta det lugnt en liten stund.. Blir så uppe i varv när jag håller på och fixar och ordnar- nästan manisk så jag kör bara på i 110 km/h ungefär. Axel valde att följa med sin moster hem till Morfar och sova över så då blir det iaf en liten sovmorgon imorrn bitti innan vi ska åka och hämta honom för att sen ta en dag i djurparken :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress