Smells like heaven

Jaha, det var den fredagskvällen.. Farmen är nu slut och det känns väldigt vemodigt :( blev helt fast i det. Men men livet går väl vidare... ;) Ikväll har jag ätit pannkakor. Inget stort fan av pannkakor direkt men idag blev jag riktigt sugen när Markus föreslog det som middag. Han blev nog rätt förvånad också, jag äter verkligen aldrig av pannkakorna när det lagas här hemma, jag brukar laga nåt annat eller ta mackor hellre! En lite skum och rolig sak är att jag senaste dagarna märkt att parkeringsbiljetter doftar väldigt gott!!! Jag kan inte låta bli att lukta på dom (försöker vara diskret) när dom är precis nyutskrivna från automaten. Igår testade jag tillomed att smaka lite på en genom att slicka lite försiktigt på den (väntade såklart tills jag satt dold inne i bilen bakom solskyddet) men till min besvikelse så smakade den inget, haha! När jag var gravid med Axel så älskade jag hur det luktade när man åkte förbi Tekniska Verken på E4:an mot Linköping (brända sopor) Konstiga fenomen verkligen!

Tackan

Ha ha underbart....cerpentiner är rätt gott oxå

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress