Sablar

Att somna var ju lättare sagt än gjort... Sprängande huvudvärk, kli i halsen och precis tjock/täppt i bihålorna så att jag har världens tryck i huvudet :( Har precis varit uppe och tagit Alvedon och gjort iordning en kopp med varm honungsmjölk. Så fort jag vaknar imorrn ska jag ta en Rinexin (receptbelagd men har kollat på 1177 och den får jag ta när jag är gravid) den lättar på trycket i bihålorna och det är ju en riktig lättnad! Den bör inte tas på kvällen då den kan medföra sömnproblem och några timmars sömn vill jag iaf ha ;) får köra på Alvedon under morgondagen också så att jag tar mig igenom det jobbdygnet. Det kommer inte bli aktiviteter i överflöd kan jag lova, inte när jag mår såhär..! Nu hoppas jag att min lilla nattfösare gör susen så jag kan somna snart!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress