Prisa gudarna, skatteåterbäringen är här

Försökt logga in på Skatteverkets hemsida för att se min deklarationen och skatteuträkning i över en halvtimme. Tekniskt fel, tekniskt fel, tekniskt fel...!!! Höll på å kasta datorn i väggen! Egentligen ska jag nog inte in här idag och kolla då det är min otursdag tänkte jag, men jag gav mig inte utan fortsatte försöka om och om igen. Tillslut ringde jag teknisk support, en kvinna svarar. Det första jag tänker är: "åhhh en kvinna...min jävla otur, hon kan väl inget om tekniska fel, varför fick jag inte en man istället???" Jo det är sant, så tänkte jag (skäms) men hon visade sig vara värsta proffset och guidade mig igenom på nån sorts bakväg och vips så var jag inne :) jag har varit lite orolig att jag ska få betala tillbaka (det är jag varje år men det har inte hänt hittills) men jag klarade mig i år också :) så några tusenlappar rikare blir jag lagom till midsommar :) inte lika rik som förra året då jag fick tillbaka 18.000kr (!) men det hade jag inte väntat mig heller.. Dagen kanske håller på att vända nu?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress