Njut!

Ligger i sängen och har precis sett Familjen Annorlunda på webben. Sista tiden så har bebisen blivit mer o mer aktiv (känns väl mer för att den är större) och det börjar bli rejäla puffar/sparkar och jag känner även när den vänder sig typ gör en långsam kullerbytta (diffus känsla) tillomed så att jag ibland kan bli väckt utav det. Tänkt lite sista dagarna att vad sorgset det kommer bli när man inte har dom där sparkarna i magen längre! Jag kommer sakna känslan supermycket!! Känns som om vi är en oslagbar duo- jag och min bebis i magen. Ska försöka stanna upp ofta och njuta och bara känna efter, inte ha så bråttom eller vilja att tiden ska gå så fort. Så känns det just nu iaf men det känns väl kanske annorlunda längre fram när man blir tyngre och mer otymplig.. Just nu kan man ju röra sig fritt upp och ner, framåt och bakåt som vanligt (snuskigt det lät?!) och andas obehindrat (minns att jag kände mig halvkvävd sista tiden med Axel i magen) Som sagt här ska njutas sista 18 veckor av graviditet!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress