Elisabeth Arden

Idag kom mamma och hennes man hem från en 2 veckors semester i Aruba. Förutom barnkläder så fick jag också 2 krämer från Elisabeth Arden från henne. Jag har lidit av torra händer i månader nu (kan det ha med graviditeten att göra?) värre än vad man brukar ha såhär års, verkligen TORRA och "fnöskiga". Har smörjt med handkräm, både jobbets och en jag har hemma säkert 3-4 ggr per dag men det har inte hjälpt ett smack! Men efter att tidigare idag smörjt in händerna en gång med Elisabeth Ardens handkräm så är skillnaden markant! Faktiskt knappt torr alls, och så blev händerna verkligen mjuka också! Mirakel :)

Mia

Jag tror det har med graviditeten att göra! Jag är gravid i v 18 och mina händer, fötter och läppar är torrare än nånsin och inget hjälper!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress