Vecka 35 (34+0)

Skrev precis ett långt inlägg men ALLT försvann innan jag hann posta det :( åhhhhhh!!!! Iaf idag har jag rännt runt på stan och shoppat bebiskläder, filt och diverse annat smått och gott. Även varit på bolaget och handlat vodka inför midsommarsnapsen som jag ska fixa till ikväll. Axel och jag har precis ätit middag. Macke är med grabbarna och handlar all mat inför midsommar :) han borde vara hemma om en timme ca, då ska vi åka till Lindö och plocka färsk mynta och eventuellt gå en promenad. Sen hem och förbereda snapsen, lägga unge, duscha-torka-kamma båda hundarna, packa inför helgen, ladda hem film till surfplattan som vi ska ta med oss, försöka raka mina ben... Inte nödvändigtvis i den ordningen dock. Idag går vi också in i ny vecka med bebisen :) vecka 35 (34+0) bjussar på en bild från idag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress