Shopping till mamman

Shoppade en väska/bag till mig igår som jag tänkte packa alla bb-sakerna i :) och så blev det ett set med Necessärer från DonDonna, tänkte köpa lite småflaskor också som man kan ha schampo, balsam & tvål och sådant i så att jag får med det. Köpte också en barfotaspray med silke som man sprayar på fötterna när man ska vara bar i skorna, tex ballerina. Den reducerar friktion och omsluter foten med ett silkeshölje. Doftar jättegott för den också förutom att du får silkeslena fötter :) fotdeo kan man också kalla den. (Längtar till min fotbehandling och pedikyr som är nästnästa vecka) man ska vara rädd om sina fötter! Sprayen köpte jag på Scorett :) köpte även 2 små träbrickor som jag ska använda som etiketter på midsommarsnapsen jag ska göra :) Nu ska vi ner till Coop och handla lite och även hämta ut paketet från Tyskland som har kommit med adaptrarna till vagnen/bilstolen och den fina åkpåsen från Joolz :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress