Jun. 06, 2013

Haft en trevlig och mysig dag idag! Nöjd med hela dagen, det var rätt mycket fixande inför kalaset osv men allt gick smidigt :) Axel är supernöjd han också och han fick så många fina, bra presenter!! Tröjan nere på bilden fick han av min kusin med familj och den fotade vi honom i då han ville skicka bild till sin pappa :) Ganska trött nu då dagen startade med att vi blev väckta av Axel imorse som undrade när vi skulle komma och sjunga för honom. Jag flög nästan ur sängen och sa till honom att "gå du in och lägg dig i sängen så kommer vi nu!" Knuffade på Macke så han skulle vakna samtidigt som jag undrade varför inte klockan ringt (ställde den på 6:15) kliver sen ur sängen, tar upp mobilen och ser då att klockan är 04:43 (!) UNGE!!! Axel fick order om att somna om då jag förklarat att det var mitt i natten (tyckte jag iaf) Vi somnade om alla tre. Ställde om klockan, var sen uppe och väckte Axel med sång vid 7:15, haha då sov han som en liten gris.. Nu är det läggdags här hemma! Imorrn har jag som mål att äta lunch eller middag på matmarknaden som är mitt i city. Var där igår en sväng med Anna och köpte ost, massa olika korvar, kex och lemon curd :) tänkte vi skulle lyxa till det på fredagsmyset imorrn kväll :)

Madde

Roliga Axel.. Hallå, ska ni inte sjunga för mig..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress