Happy Birthday

Idag fyller jag år :) Har blivit ordentligt firad hela dagen! Först ringer det imorse från GreenRoom då dom vill ha våran portkod för blombud, sen ringer dom från Style Station och grattar mig och meddelar att jag fått ett presentkort på gravidmassage så jag bokade in mig på en tid om 2 veckor :) Båda dom sakerna var det lilla mamma som låg bakom :) Tack!!! Sen kom Markus hem från jobbet med 20 rosor och så gick jag min efterlängtade Parfym- Bronze Goodess från Estee Lauder. Var tvungen att spraya på mig direkt! Efter det kom svärföräldrarna som hade med sig Jordgubbstårta som svärfar bakat och så fick jag presentkort på Lindex :) utöver det så har telefon ringt och pipit hela dagen med massa grattisönskanden, för att inte tala om alla fina inlägg på Facebook :) Jag är lyckligt lottad!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress