Dagens inköp :)

På kappahl köpte jag 2 stycken pyjamas till lillan, som vanligt finns det ju typ inga... :( Dom är för "plottriga" eller så är det fötter på dom (vill jag inte ha!) eller så är det tryckknappar och jag vill ha dragkedja. Så att hitta pyjamas utan fötter, med dragkedja och ganska enfärgad är väääldigt svårt tydligen.. Men tillslut nöjde jag mig med dom 2 som ni ser på bild med ränder på och med ugglor på. Sen köpte jag även en hatt på Kappahl, kusinbarnen Lithea och Havanna köpte en varsin likadan :) På Lindex hittade jag vääärldens finaste väska/bag i leopardmönster, blev så himla glad när jag såg den då jag nu i midsommarhelgen såg en som hade den och tänkte direkt att GUUUD vilken snygg-sån vill jag ha!! Och så bara springer jag på den :) Fick sista exemplaret, dom plocka ner den från skyltfönstret åt mig :) Där köpte jag även en body i samma mönster som filten jag köpte häromdagen, riktigt "plåttrig" men den gillar jag oerhört ändå :) Det blev även ett 2-pack linne-bodys därifrån. Idag har jag även äntligen köpt bra schampo! Jag brukar alltid ha Loreal Paris men den här gången köpte jag Schampo & Balsam från Tigi ist, hade den sorten för några år sedan och vet att den är riktigt bra!! Köpte dom på Modeklipparna, dom finns även att köpa på Hårvårdsbaren och på de flesta hårsalonger. Dom kostar ju lite mera än vanliga schampon men dom är dryga så det räcker länge och dessutom är det tiptop kvalité jämfört med billigt tjafs..! Och man märker verkligen skillnad på hår kvalitén. Schampo och balsam kostar i vanliga fall 900kr men nu har dom kampanj på Modeklipparna så man får köpa paret för 399kr :) Luktar godis dessutom. Köpte också småflaskor som jag tänkte fylla med schampo, balsam och duschkräm och packa ner i bb-väskan :) Har fått tips om en duschkräm av Frida som jag tänkte åka och köpa, visar senare när jag köpt den (den ska lukta som FOX-kola enligt henne Mmmmm!!) Fick höra häromdagen att det var länge sen jag gjorde en "pussmun-pose", det är ju min vanliga bildpose men den brukar komma först efter 1-2 glas vin och det är ju ett tag sen man drack sist så automatiskt har den posen liksom dött ut (för tillfället) så jag tog en extra bild med posen för eran skull ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress