Sociala klubben...

Nja inte direkt.. Anna var här idag på lunch efter att hon messat om att det var länge sen vi sist sågs och hon började undra vart jag tagit vägen. Har inte själv reflekterat så mycket över det. Men det är faktiskt sant, jag har blivit mer och mer osocial på senaste. Orkar inte prata i telefon, knappt svara på sms och de enda jag vill umgås med är mamma, kusin, Macke & Axel typ. Inget personligt mot nån! Tror jag håller på att "vända mig inåt" såhär ju närmare bebisens ankomst vi kommer. Har läst om det nu idag och det är tydligen inte alls ovanligt. Victor & Nora ville hitta på nåt med oss ikväll, eventuellt komma hit men jag orkar bara inte träffa nån ikväll känner jag.. Mitt i allt ska vi på STOR släktträff i Lerbo imorrn då Mackes mormor har fyllt 90 år. ALLA på M:s mammas sida kommer närvara, många har jag aldrig träffat förut. Känns som en riktig PÄRS att behöva vara trevlig och social och förmodligen behöva svara på en miljon frågor om min graviditet, mage, mående flera ggr om...! Usch vad otrevlig jag låter va?!! Alltså jag mår ju jättebra och livet känns toppen och vi har alla härliga förväntningar inför vad som komma skall, bara lite trött och osocial..! Sammanfattar det så :)
Axel och jag har haft spelstund under eftermiddagen. Flyt-ungen fick Yatzy såklart!!

Anonym

Hur kan ni få 23 på 3or när det bara är 5 tärningar & maxpoängen då blir 15 poäng?
Samma gäller väl 4or,5or & sexor?
Där borde ju maxpoängen vara 20,25 & 30?
Skumt...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress