O N S D A G

BM-besöket gick bra :) sf-måttet ligger på 33 vilket är litet men så vet vi ju också att hon är mindre och dessutom ligger på tvären vilket gör att livmodern sträcker ut mera åt det hållet än uppåt. Alla andra värden var tiptop, järn låg på 120, förra veckan var det på 114 så det går uppåt igen :) Barnmorskan pratade om att Pumpakärnor är det mycket järn i. Berättade då att jag har Pumpakärnor doppade i mörk choklad hemma. Det tyckte hon var en superbra kombination då det är bra med järn i kakao också!! Så nu ska jag ta och äta lite av dom, bara för järnets skull ;) Det här var sista BM tiden. Hon frågade om jag ville komma nån mer gång men jag kände att nä, det behövs inte. Idag är jag rätt trött i ryggraden, såhär brukar jag inte känna förrens framåt kvällen annars om dagarna.. Så det passar bra med regn och rusk och bara ligga inne idag medans Axel spelar tv-spel :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress