Min man!

Macke är verkligen underbar! Han går ärenden till mig, hämtar allt man ber om, skjutsar hit och dit, går till affären om jag får ett plötsligt sug, lagar mat, tvättar, städar, handlar, betalar frivilligt hälften av allt jag får för mig att vi MÅSTE ha... Han har varit med på varenda BM-besök (utom ett) Han är riktigt påläst också och vet det mesta om vad jag får äta och inte, vilka vitaminer jag ska akta mig för att inte få överskott av och vilka livsmedel som innehåller just dom. Han vet tillomed hur många födslar som slutar med snitt i Brasilien haha! Åker extravarv till förlossningen bara för att känna på vägen typ. Allt det här och mycket mer gör han hela tiden. Jag har verkligen hittat rätt man att dela barn och resten av livet med!!! ÄLSKAR MIN MARKUS!

Moster KINNA

Vilket fint inlägg! Jag gillar oxå Marcus han är så rar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress